7. oktober 2010

Bare MÅ ha det !

Banksia Drop Spindle


 Det var liksom ikke det at jeg trengte en ny håndtein. Men så hørte jeg om denne håndteinen  på den norske spinne og strikkepodcasten Ullstund og ble selvsagt nyskjerrig. Og etter nærmere undersøkelser var det jo helt åpenbart at dette var en håndtein som intet møblert hjem kan være foruten.- Stilig, ikke sant ?

 Og når jeg først var igang med å snoke rundt på Etsy ble det litt stoffer på meg også. Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal lage av det, og jeg erkjenner at jeg har et noe anstrengt forhold til symønster, måling og klipping.... Men bare jeg prøver nok får jeg kanskje dreisen på det til slutt ?

Ugler er morsomme :)



Jeg leker fortsatt med garn og farger, og her er resultatet fra siste runde på kjøkkenet; og jada, det er sokkegarn alt sammen. Tro meg, man kan aldri få nok sokkegarn; sokkegarn er nemlig svært anvendelig (til de som fortsatt skulle tro noe annet).




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)