5. desember 2010

"Slik går Herrens dager hen - spøte og rekkje opp igjen"

Lørdag kveld: makelig plassert  i sofaen, godt og varmt, fint driv på pinnene og en viss forventning  om ferdigstillelse av Søndagsvottene. Så oppdager jeg at jeg strikker visst  på enda en høyrevott. Før jeg rekker opp elendet klager meg min nød på FB. En av kommentarene der ble  dagens bloggoverskrift. Og bedre kan det vel ikke sies ?

Her er iallefall søndagsvottene, jeg har brukt Anjapanjas oppskrift. Vottene er strikket i Wollmeise superwash på pinne 2mm i fargen Fuchsia.




3 kommentarer:

  1. God kommentar.
    Enda godt du ikke strikket på en søndag, for da måtte sikkert rekket opp enda mer - sa nabokona jeg var liten.

    Men vakre votter ble det uansett.

    SvarSlett
  2. Såå lekre votter!! Fargen er jo helt nydelig! Du har all grunn til å gå med hendene høyt hevet når du har vottene på :o))

    SvarSlett
  3. Så fine de ble! :-)

    Hilsen Inghild

    SvarSlett

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)