11. april 2011

Oooooops!!!!



 Min make trenger ikke en Telemarksgenser str.XXXXXL, det er vi enige om begge to. Dette er et grimt eksempel på at jeg aldri skal tro at jeg har kontroll på strikkefastheten, jeg skal vite.  Konklusjon: Jeg rekker opp, og ser frem til Telemarksgenser versjon 2.0. Men først en liten betatest - vi gjør vel ikke samme feilen to ganger - gjør vi vel ??
;)

Og en liten tilføyning:
Joanie blir rukket opp hun også, og vil forhåpentligvis også komme tilbake i en versjon 2.0 på ett eller annet tidspunkt.
På den lyse siden: Jeg får da strikket endel!

1 kommentar:

  1. Du er tøff! Uten å klage, bare med et smil i øyekroken. Jeg ville vært dritforbanna, jeg, og skrevet et innlegg om dét. Et kjedelig ett ;D

    SvarSlett

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)