31. oktober 2010

Store forventninger

Noe av det jeg virkelig gledet meg til med Londonturen var at jeg skulle til Loop; jeg hadde store forventninger både for kreativiteten og visakortet, og jeg regnet med at alle symptomer på forkjølelse ville forsvinne som ved et trylleslag idet jeg gikk inn døra. Der tok jeg feil. Jeg ble bare sykere. Jeg fikk mer feber. Og jeg mistet stemmen. 


Fra da jeg var på Loop i august i år

Den opprinnelige planen med besøket var å velge garn til Plum Frost III- denne gangen hadde jeg tenkt å strikke den i Jamiesons Spindrift, men valg  av farger var åpenbart for krevende tilstanden tatt i betraktning. Jeg orket ikke engang å ta bilder eller se igjennom bøker. Jeg var definitivt ikke i form.
Etter halvannen time tilsa tilstanden kapitulasjon, og jeg hanglet meg ut døren med diverse Spindrift til utprøving, to hesper Koigu KPPPM og en hespe Malabrigo sokkegarn, noen pinner og samt en pakke med flate snelledingser til intarsia. Samt et nyervervet Loop LojaltyCard og ønske om et snarlig gjensyn.

Spindrift til venstre, Koigu til høyre og Malabrigo øverst til høyre.
(Ps:klikk på bildet, så ser du fargene bedre)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)