4. november 2010

Programvare for designspirer

Det er sikkert ikke bare meg som har tenkt på at det kunne vært hendig med et lite, snertent dataprogram for å designe egne mønstere. Det eneste jeg har visst om så langt er Knit Visualizer som er ganske dyr. Men, det finnes nå et vesentlig rimeligere alternativ fra Intwined Studios.
- Om jeg har lyst på ? Selvfølgelig. Må bare få ryddet plass på min allerede overfyllte MacBook.
Da kan jeg slippe unna slike løsninger som dette:

Igjen hermer jeg etter Pinneguri, som har latt seg inspirere av  Arne&Carlos´ mønster Cheese Attack
 til et skikkelig kult iPhone etui.
- mannen i huset trenger nemlig et slikt et. Og sikkert jeg også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)