7. november 2010

Plum Frost II

Denne har tatt sin tid, mest fordi det er så mye annet som også skal strikkes og nye ideer og prosjekter kommer stadig til. Foreløpig mangler PFII noen knapper - og er jeg heldig har jeg noen passende på lur. Om ikke, vel, så bruker jeg den likevel. Og denne ganger passer den ! Plum Frost I ble noe sånt som verdens største prøvelapp.
Jeg har brukt Rauma Finull denne gangen også, og garnet er helt kurant. Jeg er rimelig fornøyd med fargene- men ser at på enkelte deler av mønsteret blir den mellombrune og mellomgrønne for like slik at mønsteret forsvinner, og da blir den lysete grønne for skarp. 
Jeg får vel strikke en til, men da som genser .


Omsider klar for klipping


Mellom de heklede "stolpene" legger tråden seg som trinn på en stige - om en har heklet riktig. Så frem med saksa og klipp klipp !




Plum Frost nesten klar til bruk



Joda, jeg liker den. Akkurat passe høstfarger.

5 kommentarer:

  1. Fantastisk flott!! Og du er en ekspert når det kommer til fargevalg! (Ja, ekspert på det også, altså!)

    SvarSlett
  2. Takk for kjempekoselige kommentarer !
    Og Marianne, jeg har sendt deg link :)

    SvarSlett
  3. Hei Irmelin!
    Kan du være brydd med å sende meg linken til måten du hekler og klipper opp bolen?
    På forhånd takk!

    SvarSlett

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)