7. november 2010

Småpjus

Som tidligere nevnt var jeg i London for kort tid siden, og siden formen var heller elendig ble det så som så med strikkingen. Jeg begynte på disse pulsvarmerene dagen etter besøket på Loop - de er strikket Jamisons Spindrift 2-ply på pinne 3.25 mm  i fargene Foxglove og Burnt umber. Garnet minner meg litt om Finull, og finulla kan man godt leve med. Men,  fargeutvalget til Jasmiesons synes jeg er generellt bedre, så, kanskje jeg konverterer. Skal bare forsøke BC garn først.  





Og så den rævdilteren jeg er, ble den en liten ventegave til mannen etter å ha sett Pinneguris iPhone etui.
Det er strikket i div. Wollmeiserester, og tja, jeg tror jeg må strikke den på nytt. Grønnfargen forsvant helt, og jeg burde vitterligen vite bedre. Nuvel.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)