13. februar 2011

Haruni og Paraphernalia

Haruni ! Jeg har gledet meg slik til å få det ferdig, spesiellt fordi det er en gave til en god venninne. Det ble et aldri så lite strikkeopphold, siden jeg feilberegnet mengden garn. Halvveigs på omgang 18 på bladmønsteret var det stopp, og jeg måtte vente på ny forsyning fra USA. Haruni er strikket i Bugga!, og de som kjenner garnet fra før vet at det er supermykt.


                                                                                  


I går ble ble det andre paret Paraphernalia ferdige, så strikkemessig har dette vært en god uke !
Som tidligere nevnt var garnet en gave fra Pinneguri, og selv om garnet har så mye (lekker) farge i seg synes jeg de fungerte bra til fletter da tvisten er upåklagelig. 
Og, sokkene er nydelige å ha på seg !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle kommentarer blir satt stor pris på, og takk til alle som vil skrive noen ord :)